Friday 13 July 2012

Hari Pertama

Kami hanya simpan barang booking tanpa deposit selama 2 hari.jika pada hari ketiga tiada deposit yg diterima,kami akan buka booking pada orang lain.ini kerana terlalu banyak kekeliruan yang timbul bila tiada pembayaran deposit deberikan..sila bank in deposit anda  untuk memastikan barang yang anda inginkan saya tidak jual pada pembeli lain..


only 2 days booked without deposit for all item in this blog..


juga diingat kan semua barangan yang dijual dalam blog ini adalah berdasarkan " first come first serve". perubahan ini dilaksanakan atas permintaan dari anda..
harap perubahan ini dapat kerjasama dari pembeli dan pengunjung blog saya..
terima kasih..


sekiranya ada sebarang pertanyaan
sila email ke teri_fitri92@ymail.com atau terus hubungi saya 016-6322792
saya akan cuba menjawab segala pertanyaan dari anda berkaitan barang-barang yang diiklankan di sini..


TERIMA KASIH ATAS SEGALA SOKONGAN ANDA..
SEKIRANYA ANDA BERMINAT DENGAN ITEM YANG DIJUAL DI BLOG INI TAPI SUDAH DIJUAL, ANDA BOLEH EMAIL KAN PADA SAYA BARANGAN YANG ANDA INGINKAN..
SAYA AKAN CUBA MENDAPATKAN ITEM YANG ANDA PESAN DAN AKAN TERUS EMAILKAN PADA ANDA..


sekiranya ada barangan yang berkenan di hati, jangan segan-segan bertanyakan harga anda pada saya..
saya akan beri harga yang paling rendah yang mampu saya berikan untuk anda semua..


No comments:

Post a Comment